Freezone S'inscrire

FAQ FAQ Rechercher Rechercher Liste des Membres Liste des Membres Groupes d'utilisateurs Groupes d'utilisateurs S'enregistrer S'enregistrer
Section Roumaine
Aller à la page 1, 2  Suivante 

Univers Freebox Index du Forum -> Le Collectif

Auteur   Message 
Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Mer 15 Mar 2006, 13:55    Sujet du message: Section Roumaine Section Roumaine 873 895
Répondre en citant

Salut à tous,

Je ne sais pas si quelqu'un s'en occupe déjà...mais apparemment non. Je voudrais bien le faire. J'ai déjà imprimé la doc sur les démarches à faire, mais j'utilise quel adresse e-mail (il faudra un chargé de section ?) ? J'attends un signe. Merci!

Revenir en haut Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Olivier
Administrateur UF

2515 points

Olivier, Posté le: Mer 15 Mar 2006, 14:01    Sujet du message: 4 2 Répondre en citant

Y'a pas de soucis. Même si tu es tout seul pour commencer, tu peux creer la section, c'est un des rare pays d'Europe qui n'a pas sa section d'ailleurs.
Tu peux utilisé ton mail perso si tu le souhaite ou utliser ceux du collectif, c'est comme tu veux.
La premier chose à faire est de lister toutes les chaine susceptible d'etre reprises. Puis de traduire la letttre type en roumain et de l'envoyer. Des qu'il y a des reponse positive, tu nous le fais savoir pour que l'on puisse envoyer le contrat de repise.
Tu peux egalement aller sur des forum ou il y a des roumains d'origine et qui sonta baonnés à Free pour leur demander de venir t'aider dans les ces demarches.

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Mer 15 Mar 2006, 14:07    Sujet du message: C'est parti! C'est parti! 873 895
Répondre en citant

Merci pour ta réponse, c'est parti, je commence par la traduction et l'envoie des lettres. A+  
valentin
Hobbit de L'Univers

0 points

valentin, Posté le: Mer 15 Mar 2006, 15:24    Sujet du message: Chaînes roumaines dispo en France Chaînes roumaines dispo en France 874 896 Répondre en citant

Voici la liste des chaînes qui peuvent être reçues en France moyennant un kit de réception des chaînes "en clair" :

https://www.lyngsat.com/freetv/Romania.html

ProTV International ne vaut vraiment pas la peine, car il est pire que TF1. RealitateaTV serait plus intéressant, à mon sens. Les autres je ne les connais pas (je n'ai plus d'antenne satéllite). Enfin, je connais TVRi, mais celui-là il est déjà dispo sur la FreeBox.

Valentin

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Mer 15 Mar 2006, 17:12    Sujet du message: 873 895
Répondre en citant

Merci pour ta liste, Valentin... je l'ai regardée et je pense avoir fait un premier tri par rapport à mon (ben oui, je ne peux pas faire autrement!) interêt général (infos, musique, films, sport, etc.) => ordre alphabétique, aucun choix particulier pour moi:

B1 TV
National TV
Prima TV
PRO TV
PRO TV International
Realitatea TV
TV K Lumea
U-TV

Je ne suis pas très sûr par contre sur la façon de les réceptionner correctement en France (surtout par FREE), je n'ai jamais eu d'antenne satellite, uniqument le câble.

J'attends ton/votre avis pour les 'attaquer'.

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Mer 15 Mar 2006, 17:37    Sujet du message: Lettre type TV en roumain Lettre type TV en roumain 873 895
Répondre en citant

Certainement à corriger (surtout les fautes et spécialement la façon de s'exprimer). Merci de me donner votre avis avec des messages perso, pour éviter de charger inutilement le thread.
Une fois une version finale validée, nous allons la rajouter dans le thread avec toutes les autres exemples des lettres étrangères.

===============================================
Buna ziua,

Societatea «Free», sucursala a grupului ILIAD (https://adsl.free.fr / https://www.iliad.fr / https://www.iliad.fr/en), este primul furnizor de acces alternativ la Internet în Franta, cu 1.500.000 de utilizatori ADSL. De asemenea, «Free» detine o pozitie de lider, gratie utilizarii de servicii inovante. «Free» a fost primul operator francez (multiplay) care a dezvoltat tehnologia televiziunii prin ADSL, si care a facut posibila receptia canalelor TV prin linia de telefon. Semnalul TV este transmis spre un terminal Tri-play, numit FREEBOX, care joaca un rol de decodor, si care permite receptia canalelor TV pe televizor (aceasta tehnologie nu este sub nici un aspect similara celei de televiziune prin internet, care permite accesul la canale TV direct pe calculator, cum este cazul tehnologiei WebTV). Astfel, FreeBoxTV este primul pachet de televiziune prin ADSL în Europa, având mai mult de 200 de canale TV receptionate, dintre care mai mult de 100 sunt gratuite, în calitate numerica. În plus, «Free» ofera, ca noutate de ultim moment (cateva luni), un serviciu de „film/video la cerere”, celebrul „VOD” (video-on-demand), prin care s-a depasit deja numarul de 150.000 de filme vizionate într-o singura luna, ceea ce face din acest serviciu prima oferta de video la cerere din Europa. Nu în ultimul rand, «Free» propune si peste 30 de statii de radio în calitate numerica.
Având peste un milion de utilizatori care beneficiaza de serviciile sale, «Free» a devenit astfel primul operator de televiziune prin ADSL din Europa.
Ca urmare a atentiei deosebite acordata de «Free» tuturor cererilor abonatilor sai, un grup de utilizatori «Free» s-a unit în scopul de a încerca atragerea si a altor canale de televiziune sau statii radio, care nu fac parte înca din oferta FreeBoxTV. Facem parte din sectiunea româna a acestui colectiv si dorim, prin demersul nostru, sa satisfacem numerosii telespectatori români, abonati ai serviciului FreeBoxTV, si care asteapta aparitia unor noi canale TV în limba româna.
Deoarece ni se pare indispensabila receptia unui post de televiziune ca al dvs, ne permitem sa va întrebam daca sunteti de acord cu integrarea lui în cadrul ofertei FreeBoxTV, în cazul în care este posibil. În plus, «Free» nu cere nici o compensatie financiara pentru difuzarea lui, chiar si în situatia unei emisii în cadrul unui pachet platibil. Postul dvs. poate fi inclus ca gratuit, platibil sau într-un pachet platibil (daca aveti mai multe canale TV de propus). Prin vizionarea programelor dvs. prin intermediul televiziunii prin ADSL, aveti numai de castigat, i.e. o noua parte a pietei audio-vizuale, care este in continua crestere in Franta (si numai!).
Asa cum v-am aratat mai sus, «Free» este furnizorul alternativ lider în televiziunea prin ADSL, si pentru acest motiv, noi, Colectivul Univers FreeBox – Canale românesti, ne adresam dvs. astazi pentru a va invita a contacta societatea «Free», noi putând, daca doriti, sa va asiguram tot ajutorul necesar în realizarea acestui demers.
V-am ruga sa acordati atentia cuvenita tuturor precizarilor facute anterior, insistând înca o data asupra importantei demersului nostru.
Sperând într-un raspuns favorabil din partea dvs,
Colectivul „Chaînes roumaines” Univers FreeBox
===============================================

Dernière édition par Lyon2000 le Ven 24 Mar 2006, 20:38; édité 4 fois 
dna29
Hobbit de L'Univers

0 points

dna29, Posté le: Jeu 16 Mar 2006, 16:01    Sujet du message: Chaines roumaines Chaines roumaines 877 899 Répondre en citant

En ce qui me concerne, Realitatea TV.

Par contre, que faut-il faire avec la lettre traduite? Y'a-t-il une marche à suivre?

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Jeu 16 Mar 2006, 20:19    Sujet du message: 873 895
Répondre en citant

Voir ici:
https://www.universfreebox.com/forum/viewtopic.php?t=532

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Mer 10 Mai 2006, 17:04    Sujet du message: 873 895
Répondre en citant

La nouvelle lettre en roumain, merci de me faire part de vos remarques:

Buna ziua,

Societatea „Free”, sucursala a grupului ILIAD (https://adsl.free.fr sau https://www.iliad.fr sau https://www.iliad.fr/en), este primul furnizor de acces alternativ la Internet în Franta si in Europa, cu 1.500.000 de utilizatori ADSL, gratie utilizarii de servicii inovante.

„Free” a fost primul operator francez care a dezvoltat tehnologia televiziunii prin ADSL, si care a facut posibila receptia canalelor TV prin linia de telefon. Semnalul TV este transmis spre un terminal Tri-play, numit FREEBOX, care joaca un rol de decodor, si care permite receptia canalelor TV pe televizor (aceasta tehnologie nu este sub nici un aspect similara celei de televiziune prin internet, care permite accesul la canalele TV direct pe calculator, cum este cazul tehnologiei WebTV). Astfel, FreeBoxTV este primul pachet de televiziune prin ADSL din Europa, oferind mai bine de 200 de canale TV, dintre care mai mult de 100 sunt gratuite, în calitate numerica.

Mai nou, „Free” ofera si un serviciu de „film/video la cerere”, celebrul „VOD” (video-on-demand), prin care s-a depasit deja numarul de 150.000 de filme vizionate într-o singura luna, ceea ce face din acest serviciu prima oferta de video la cerere din Europa. Nu în ultimul rand, „Free” propune si peste 30 de statii de radio în calitate numerica.

Ca urmare a atentiei deosebite acordata de „Free” tuturor cererilor abonatilor sai, un grup de utilizatori „Free” s-a unit în scopul de a încerca atragerea si a altor canale de televiziune sau statii radio, care nu fac parte înca din oferta FreeBoxTV. Facem parte din sectiunea româna a acestui colectiv si dorim, prin demersul nostru, sa satisfacem numerosii telespectatori români, abonati ai serviciului FreeBoxTV, si care asteapta aparitia unor noi canale TV în limba româna, pe care nu le pot receptiona prin satelit din motive de restrictii impuse de primarii marilor orase.

Deoarece ni se pare indispensabila receptia unui post de televiziune ca al dvs, ne permitem sa va întrebam daca sunteti de acord cu integrarea lui în cadrul ofertei FreeBoxTV, în cazul în care este posibil.

„Free” nu cere nici o compensatie financiara pentru difuzarea lui, nici chiar in cazul in care canalul dumneavoastra este platibil. Postul dumneavoastra poate fi inclus ca post gratuit, post platibil sau într-un pachet platibil (daca aveti mai multe canale TV de propus). Daca sunteti de acord cu retransmiterea canalului dumneavoastra prin intermediul televiziunii prin ADSL, aveti oportunitatea de a fi prezenti pe o noua parte a pietei audio-vizuale, care este in continua crestere in Franta (si numai!).

Asa cum v-am aratat mai sus, „Free” este furnizorul alternativ lider în televiziunea prin ADSL si pentru acest motiv, noi, Colectivul Univers FreeBox – Canale românesti, ne adresam dumneavoastra astazi pentru a va invita sa contactati societatea „Free”, noi putând, daca doriti, sa va asiguram tot ajutorul necesar în realizarea acestui demers.

V-am ruga sa acordati atentia cuvenita tuturor precizarilor facute anterior, insistând înca o data asupra importantei demersului nostru.

Sperând într-un raspuns favorabil din partea dvs,
Colectivul „Chaînes roumaines” Univers FreeBox

Eliaz
Administrateur UF

30 points

Eliaz, Posté le: Mer 10 Mai 2006, 17:40    Sujet du message: 3 22 Répondre en citant

si cela te semble bon, il vaut l'envoyer aux chaînes...mais attendons d'avoir sinon quelques avis...

lyre
Hobbit de L'Univers

0 points

lyre, Posté le: Jeu 09 Nov 2006, 14:32    Sujet du message: 2667 2530 Répondre en citant

les chaines que personnellement j aimerai avoir pour les connaitre :

atomic tv (comme MTV mais roumain)
favorit (pour les series)
national TV (film et autres)
Pro TV (idem)
Reality TV (emission)
TV K lumea

Goran
Chevalier de L'Univers

419 points

Goran, Posté le: Jeu 09 Nov 2006, 16:23    Sujet du message: 500 521 Répondre en citant

a vous de jouer maintenant
dressez une liste de chaines et envoyez la lettre aux chaines

systen
Hobbit de L'Univers

0 points

systen, Posté le: Sam 18 Nov 2006, 22:35    Sujet du message: 2820 2616 Répondre en citant

Bonsoir,

Quelqu'un sait il si la lettre à été envoyé car je vois que le dernier post de Lyon2000 date de Mai 2006.

+++

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Dim 19 Nov 2006, 19:41    Sujet du message: 873 895
Répondre en citant

Salut tout le monde,

J'ai eu des problèmes (changement freebox finalement!) avec ma ligne ADSL ... et j'ai un peu mis de coté l'envoie des lettres vers les chaînes TV roumaines ... mais j'ai tout prêt (lettres en roumain/français/anglais), je vais essayer de les envoyer cette semaine, au plus tard pendant le week-end prochain. Je vous tiens au courant !!! SA AVEM BAFTA !

Lyon2000
(Auteur du topic)

Hobbit de L'Univers

0 points

Lyon2000
(Auteur du topic), Posté le: Dim 19 Nov 2006, 19:47    Sujet du message: 873 895
Répondre en citant

lyre a écrit:
les chaines que personnellement j aimerai avoir pour les connaitre :

atomic tv (comme MTV mais roumain)
favorit (pour les series)
national TV (film et autres)
Pro TV (idem)
Reality TV (emission)
TV K lumea

Je viens de lire votre message ... FAVORIT TV n'est pas une chaîne pour la musique traditionnelle roumaine ('populara') ? Juste pour être sûr qu'il s'agit bien de cette chaîne et ne pas d'une autre ...
https://www.favorittv.ro/despre/despre_noi.php

Univers Freebox Index du Forum -> Le Collectif
Page 1 sur 2
Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Aller à la page 1, 2  Suivante 

Sauter vers: